måndag, juni 26, 2006

Bäva månde Deutchland!

Det ligger någon slags prestationsångest som ett täcke över mig så fort jag sätter mig vid ett tangentbord, men jag känner att det här är ett måste. Jag har så mycket VM som måste ur mig.
Speciellt sen i lördags.

Jag har aldrig gillat tyskar.
Nu är det ännu värre.

Det tog ungefär en halv minut för mig att konstruera en plan för hur Tyskland ska dö.
Den går ut på att jag startar en blogg (tada!). Sen väntar jag.
När jag känner att jag har hela svenska (jag förväntar mig även att polacker och costa ricaner ställer upp) folkets stöd i ryggen går jag till attack.
Jag tar färjan ner till närmsta tyska hamnstad, spränger deras bordershop, ropar "Nu har ni skitit i det gul-blå skåpet!" och åker hem igen.
Tyskarna blir arga, vill kriga och då mosar vi dem.

Smackibang!

4 Comments:

Blogger Lisa menar...

Och så jagar vi dem med blåslampa och hänger upp dem i ögonlocken och vrider ballarna av dem? Jaaaa!

tisdag, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Tyskarna har inte haft det lätt efter andra världskriget, och inte lär det bli lättare nu. Utan ballar och bordershop står de sig slätt. Lite synd på bordershopen, tycker jag.

tisdag, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Men Lisa då!Vem har lärt dig dessa mordiska metoder?

tisdag, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Det vet jag! Tsss. Tur att jag inte är en skvallerbytta. Inte så ofta, jallefall.

fredag, juni 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home