tisdag, juni 27, 2006

Tybbe gillar livebetting.

Snart är det match igen. Nya möjligheter.

Brasilien borde slå Ghana. Även med tjockisen där framme.
Inte för att Ghana är dåliga, utan för att Brasilien är Brasilien och fotbolls-VM är fotbolls-VM. Då vinner sambapojkarna.

Mitt tips, alltså: X

Mest för skojs skull.

Spanien har varit duktiga, och har två spelare från Arsenal. Det borde räcka till final. Minst.
Men Frankrike har Thierry Henry. Han är som trettiofem Arsenal-spelare tillsammans. Minst.

Mitt tips: 2:a


Som vanligt har jag tippat utgångsraden med hjärtat.
Det är EFTER avspark som hjärnan och livebetting över nätet träder in i handlingarna. Då vinner man pengar.

Igår satt jag och kikade på Australien - Italien och älskade Socceroos. De var såååå värda att gå vidare och jag trodde till och med på dem.
Men i slutet av matchen står plötsligt Totti vid sidlinjen redo att hoppa in.
Sekunder senare har jag spelat pengar på Italien och strax efter det avgör Prinsen av Rom.

Tjitjing!

3 Comments:

Blogger Lisa menar...

Men satan i gatan vad det var synd om Australien. Det är så jääääääävla typiskt italien att gå vidare på en straff som de filmat till sig.

tisdag, juni 27, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Man FÅR filma.
I alla fall så länge inte domaren genomskådar det.

Jag har filmat en gång i min fotbollskarriär. Jag fick gult kort och Kalle skrattade.
Jag slutade lika fort som jag börjat.

tisdag, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Tacka vet jag tre-steg.Han som kom på den grenen hade precis kört foten i klyvsågen!

tisdag, juni 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home