lördag, februari 10, 2007

Nu är det senare.

Ikväll smäller det!

Jon, jag och Peter Mercury framför tvn. I tajta byxor och glittriga överdelar. Höga glas med rosa bubbel. Och med stora schlagerguiden på bordet framför oss.

Godis och allmän bögstämning.

Och jag är säker på att Ola inte gör mig besviken ikväll...

(Är det förresten bara jag som tycker att det är lite orättvist att alla artister tävlar på lika villkor när det redan på förhand är så uppenbart att några är överlägset bättre än alla andra?)

15 Comments:

Blogger Lisa menar...

Men ni är ju för roliga för att det ska vara sant. Jag gillar att vi är så trogna våra idoler. Jag tar på mig läppstift för Säkerts skull, du dricker rosa bubbel för the Ark. Det är fint.

lördag, februari 10, 2007  
Blogger malin menar...

Lite orättvist är det allt, det måste jag tillstå.

lördag, februari 10, 2007  
Blogger S menar...

Och en bild till bloggen kanske?

lördag, februari 10, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag saknar sladdar och skivor till min LG-telefon. Kan inte lägga in bilder, som väl är.

lördag, februari 10, 2007  
Blogger Jonna menar...

Bloggen håller fortfarande hög standard, en av mina absoluta favoriter.
T-Arken var såklart självskriven ikväll, I Love them! Vi fick ha melodifestivalen påslagen på jobbet, eftersom man numera via Svenska Spel kan betta på den... praktiskt! :)

Rock'n'roll!

lördag, februari 10, 2007  
Blogger Björnen menar...

Vi har inte bråttom så du kan lägga upp bilderna vid senare tillfälle.
Har fortfarande en viss perukbild hårt fastetsad på näthinnan. Oh, the horror!
Är dessa bilderna värre?

söndag, februari 11, 2007  
Blogger A. menar...

Ärligt The Ark? Får rysningar över exakt hela kroppen och skrivbordet... Självgodare människa än sångaren har inte setts till sen Anja Pärsson...

måndag, februari 12, 2007  
Anonymous Anonym menar...

A: Det är ju det som är grejen! Sån vill jag också vara! Du är bara avis och sådär svensk :-P

måndag, februari 12, 2007  
Blogger A. menar...

Hmm... kankse så. Höll i alla fall på Lustans Lakejer... Från när jag var grabb.

måndag, februari 12, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Lisa: Ja, det är fint. Det kunde lika gärna ha varit jag och inte ett gäng fjädrar som satt på ryggen på Ola i lördags. Så tajta är vi.

Ida: Hell yeah!

Malin: Mmm. Fast det gör ju inget när jag tänker efter.

Sandra: Jag ska se vad jag kan göra.

Lill-krizan: Snygg bild!

Jonna: Du gillar alltså The Ark och jobbar på ett spelbolag. Respekt!

Björnen: Jag förstår inte vad du menar. Jag var väl fin i peruk? Minst lika fin som i min rosa schlagerscarf.

A: Jag har funderat hela dagen på vad jag ska svara på ditt inlägg. Men jag vet faktiskt inte mer än att det var ett rejält övertramp från din sida.

Det är STOR skillnad på självgodhet och självsäkerhet.

Ola är det finaste man kan tänka sig.

Ida: You go girl!

A igen: Stöter du på mig genom sån där omvänd psykologi som Peppe pratar om nu?

måndag, februari 12, 2007  
Blogger Björnen menar...

Vad svarar man på det?
Du var ... öh... faschinerande?

Bilderna då?! Vi vill se bilder!!!

måndag, februari 12, 2007  
Blogger A. menar...

Rejält övertramp. Om det tvista de lärde... Om jag raggar på dig med Peppes omvända psykologiknep. Tja, lite omedvetet kanske... haha

tisdag, februari 13, 2007  
Blogger Ninde menar...

Vi vill se bilder! (Och nu blev jag sugen på rosa bubbel:)

tisdag, februari 13, 2007  
Anonymous Anonym menar...

fast det var väl lite utav en skräll att den där lärarinnan skulle gå vidare?

tisdag, februari 13, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Björnen: Faschinerande är bra. Och ja, tjat kan löna sig.

A: Det kan vara så att jag blir tänd också, omedvetet. Men jag tror inte det. Du skulle aldrig låta mig se på schlager så det skulle aldrig funka.

Ninde: Är det verkligen gott? Jag tycker mest det är snyggt. Och som jag sa till Björnen, tjat kan löna sig.

Vargakvinnan: Hon var så söt och rädd av sig så jag kunde inte låta bli att hålla på henne lite också. Men en skräll var det nog, trots allt.

tisdag, februari 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home