söndag, december 30, 2007

The End.

Det sägs att man ska sluta när man är på topp.

Jag vet inte, jag.

Det är väl ungefär en månad sen jag bloggade senast, så på den fronten är jag snarare på botten. Liggande. Å andra sidan känner jag mig mer toppad och lycklig än på länge. Sitter på X2000 hem mot Småland och spelar nätpoker och lyssnar på Peter Jöbacks senaste skiva och trivs i största allmänhet. Började visserligen dagen med att vinka av Cajsa (som för övrigt knappt syntes bakom ryggsäcken när hon gick iväg mot flyget) men om en dryg vecka ses vi igen på någon solig strand i Indien. Den veckan känns överkomlig.

Peters skiva förresten, den påminner om mitt möte med sushi. Första gången jag provade avskydde jag det, andra gången kändes det mest konstigt, och sen tredje försöket har jag älskat det. Även om han spelar över lite i sin självutnämnda roll som bögen som äntligen vågade kliva ur garderoben. Duetten med Säkert!-Annika Norlin är barnslighet när den är som bäst.

Nåväl, tillbaka till det här med att sluta på topp.

Det är dags för mig att lämna bloggandet bakom mig. Det är inte det minsta kul att skriva längre. Jag har fått min välbehövliga dos av bekräftelse och det ska faktiskt bli rätt skönt att sluta. Ta det inte personligt bara. Jag gillar er än.

Hoppas ni har haft lika kul som jag.

Puss på er, läckerbitar!

15 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Tack och hej!

söndag, december 30, 2007  
Blogger Åsa menar...

Puss på dig själv. Det var kul så länge det varade;)

söndag, december 30, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Snyggt slut Petter! Vi får väl återgå till att umgås på riktigt igen.

söndag, december 30, 2007  
Anonymous Anonym menar...

NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Fan då.

onsdag, januari 02, 2008  
Blogger Lisa menar...

Jag har inte kommenterat på flera dagar för att jag är sur. Om du undrade. ROLIGT och ROLIGT! Lillkrizar ska inte ha roligt! Nu bloggar du unge!

onsdag, januari 02, 2008  
Blogger malin menar...

Trist hörrö. Men ha skoj med vadhelst du nu företar dej istället!

torsdag, januari 03, 2008  
Anonymous Anonym menar...

hejdå!

fredag, januari 04, 2008  
Blogger Peppe menar...

Jag kommer att sakna dej.

lördag, januari 05, 2008  
Anonymous Anonym menar...

NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!

söndag, januari 06, 2008  
Blogger Unknown menar...

Kom tillbaka!

måndag, januari 07, 2008  
Blogger Ninde menar...

Vi kommer att sakna. Ha det bra!

onsdag, januari 09, 2008  
Blogger S menar...

Tråkigt! :-(

onsdag, februari 06, 2008  
Anonymous Anonym menar...

SAKNAR DIG!!

söndag, februari 10, 2008  
Blogger Johanna menar...

neej, vad tråkigt!

hoppas du har det bra. jag kommer att sakna dig blogg, och dina föräldrars/syskons roliga kommentarer.

J

fredag, februari 15, 2008  
Blogger Mäjlin menar...

Börja blogga igen!

fredag, juli 11, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home