tisdag, november 20, 2007

Blinddate!

På söndag ska jag på blinddate! Jag ringde på en annons som hänger på en anslagstavla inte så långt från min lägenhet. Vet egentligen ingenting om den jag ska träffa, mer än att vi ska ses vid vattnet i Hammarby Sjöstad någon gång runt lunch.

Jag är sjuuukt nervös!

Tänk om jag luktar konstigt. Eller råkar säga fel saker. Eller har GLÖMT ATT KÖPA HUNDGODIS! Att glömma godiset vore nog mitt största misstag. Det skulle inte Sigge gilla.

Just det ja, så mycket vet jag, han heter Sigge, är 3 år gammal och hund.

Och jag ska bli hans daghusse.

2 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Vaa!!?? Ska du bli med hund? Tänk vilket liv det innebär. Ständiga påhopp och klagomål om du inte är ute på mysig luktarrunda HEEELA tiden! Jag trodde du tröttnat på hundar.

tisdag, november 20, 2007  
Blogger Ninde menar...

Låter kul! Du får hålla oss uppdaterade med hur det går :)

måndag, november 26, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home