torsdag, november 15, 2007

Fett najs så lagom heller.

Befinner mig just nu i ett bibliotek och bloggar i väntan på bättre tider. Två grabbar i, låt säga, 11-årsåldern sitter några stolar bort och spelar datorspel.

Jag vet inte, jag kan vara en smula efter, men sen när blev det lag på att avsluta alla meningar med uttrycket "fett najs"?

-Å, coolt spel, fett najs!
-Yes, fett najs!
-Där måste du krypa under stenen, sååååjaaa, fett najs.
-Vi spelar samma tid imorgon, det här är ju fett najs.
-Lätt! Värsta grymma bossen ju, fett najs!

Hörrni grabbar, om ni inte tar ert jävla fett najs och kör upp det någonstans snart så gör jag det åt er.

Snorungar.

Ps. Jag har inte ätit på hundra timmar. Ds.

1 Comments:

Blogger Åsa menar...

Mat är bra om man ska vara i närheten av någon av manligt kön mellan 10-20 år typ hehe.

fredag, november 16, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home