tisdag, februari 13, 2007

Årets första dopp avklarat!

Jag såg fram emot att skriva en massa blogginlägg idag, men jag hinner verkligen inte. Det händer så himla mycket hela tiden att jag blir alldeles tokig!

Men för att stilla mitt dåliga samvete tänker jag sammanfatta de senaste dagarna lite kort här och nu:

- Just nu pågår ett spontant födelesedagsfirande av en klasskamrat några rum härifrån. Det bakas pajer och tårtor och bjuds på godsaker och sjungs sånger till höger och vänster. Och på något sätt drogs jag in i hela karusellen också. Mycket trevligt initiativ av mig. Att dras in alltså.

- I lördags var jag på schlagerfest. Höll vid tre olika tillfällen på att åka på stryk på grund av min klädsel (som enligt mig var helt normal bortsett från en rosa detalj). Borde kanske tagit vaktens (!) och garderobspersonalens (!!!!!!!!) varningar på allvar.

Men det gjorde jag inte och hade skitkul.

- Idag badade jag i isvak och kastade frälsarkrans och paddlade bräda. Iförd illröd groddräkt. Det var också kul. Men kallt om kinderna.

Nu måste jag återgå till födelsedagskalaset. Det ska snart lekas charader, och jag ser mig själv som en viktig kugge i laget.

Au revoir!

Ps. Jag vet att ni tjatat om bilder från i lördags, och jag gör vad jag kan för att tankeöverföra dem från mobilen till datorn. Dock utan resultat så här långt. Som plåster på såren är jag beredd att lägga upp ett par bilder från dagens groddräktsaktiviteter. Ska bara äta upp tårtan först. Ds.

1 Comments:

Blogger Johanna menar...

men gud vilket roligt liv du verkar ha!

blir helt avundsjuk här borta =) bildbevis KRÄVS, men det kanske du förstått själv?

torsdag, februari 15, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home