måndag, oktober 30, 2006

Update failed.

Jag har varit på 80-talsfest med Thomas Wassberg. Gått på maskerad utklädd till hallick och minglat med horor i timmar. Varit inne i ett 200 grader varmt rum utan att brinna upp. Sett John kasta en liter proteindrink med chokladsmak i ansiktet på sig själv. Och lekt älg- och grislekar en halv fredagkväll. Jag har till och med vid flera tillfällen varit på väg att börja gråta när Gustav och jag tittade på Ice Age.

Ändå har jag inget att skriva om i min blogg.

Någon som vet hur man botar ett hjärnstillestånd?

12 Comments:

Blogger ajja menar...

Nä, men asså. Man vet inte vilken tråd man ska börja i. Tycker du sammanfatta det där ganska bra annars brandis.

måndag, oktober 30, 2006  
Blogger Jenny menar...

Man låter det vara. det går över av sig själv. Ha inte så hårda krav på dig själv.

måndag, oktober 30, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Det lät fö som rätt händelserikt, men vad vet jag.

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger Peppe menar...

Jag kan inte sluta föreställa mej älg- och grislekar.

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger S menar...

Och gråtfeeling framför Ice Age. Du kommer bli en bra brandman. No doubt.

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ajja: Förmycket av det gode leder ibland till kortslutning. Det kan ha varit det jag råkat ut för.

Tiffany!: Men att skriva blogg är ju roligt! Jag vill bara ha lite roligt. Roligt är roligt.

Vargakvinnan: Det har varit händelserikt. Och kul. Jag vet bara inte vad jag ska skriva om det.

Peppe: För din egen skull - gör det. Jag försöker förtränga minnet.

Sandra: Jag är lite svag för det här med far-son-förhållandet. Att det handlar om en tecknad mammut som tänker på sin döda son spelar ingen roll. Det är något där...

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger Jenny menar...

Men man kan ju inte tvinga sig själv att ha roligt. Då försvinner ju det roliga. ;)

tisdag, oktober 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Visst är det härligt med de tecknade filmerna man bara får gråtattacker av!? Minns att vi gick på en ny tecknad varje jullov på den gamla goda tiden. jag grät också på Ice Age, det går inte att låta bli. Det är ett sundhetstecken. En eloge till dig och Gustav,

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag är inte så säker på att Gustav blev lika lipig som jag. Han skrattade mest när de sa något roligt och drack päronvatten.

tisdag, oktober 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Äh. Då skriver man som du skriver, för det är alldeles för många trådar.

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Lisa menar...

Det är ju just tyyyypiskt Gustav. Han lipar farao aldrig. Bara dricker päronvatten. Det är tur att han är ihop med mig som kompenserar hans ickelipande med råge.

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ja, himla tur. Det måste finnas balans när det gäller lipandet i hemmet. Ni som är två kompletterar varandra. Jag som är ensam får styra upp det där på egen hand. Ice Age och gråt ena dagen, fotboll och "domarjäveln borde dö dö dö!" den andra. Det funkar utmärkt.

onsdag, november 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home