onsdag, oktober 25, 2006

Och PANGBOM så var han död!

12 Comments:

Blogger Vanja menar...

Grym blick där! Läste din profil att du är nyhitflyttad? Var bodde du innan då? (Välkommen by the way) :)

onsdag, oktober 25, 2006  
Blogger S menar...

Och han har tandskydd också. Hade ett svart när jag tränade karate. Stilfullt värre.

onsdag, oktober 25, 2006  
Blogger Peppe menar...

Jag gillar att det står "Fighter" på boxningshandskarna. Så att det inte sker några missförstånd. Liksom. Annars skulle han lätt kunna misstas för brevbärare eller hjärnkirurg...

onsdag, oktober 25, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Den där blicken har jag sett förut...

onsdag, oktober 25, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Vanja: Tack! Jag bodde i Växjö, Småland. Flyttade hit för några månader sen.

Sandra: Tandskyddet var mest för syns skull. Jag ville ju se så tuff ut som möjligt och samtidigt matcha resten av min outfit (vågar inte skriva "utefitta" längre).
Kan du karate? Ojdå.

Peppe: Jag har faktiskt gjort en veckas prao på posten i Ingestad så helt ute och cyklar är du inte. Tyckte också det var bra att vara tydlig. Så de vet vad som väntar där i ringen.

Soffie: I know you have. Den är dock ej att förväxla med min väl inövade sängkammarblick jag snärjde dig med.

onsdag, oktober 25, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag inser förstås att det var ett litet självmål att publicera denna bild. Men jag ville inte vara en mes.
Farväl Ljungberg! Välkommen argbleka svettmonster!

onsdag, oktober 25, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Oj, jag missade nog den där sängkammarblicken. Måste ha varit din ettrighet som snärjde mig... Jag tycker faktiskt inte att det var så dumt att publicera den här bilden, då du oftast är ganska svettig. Dock inte lika svettig som vissa andra i ditt gamla innebandylag (nämner inga namn).

onsdag, oktober 25, 2006  
Blogger Lisa menar...

Och helt plötsligt förstår jag var du menar när du säger: "Tja, du hade nog vetat om du hade sett boxningsbilden ännu eller inte."

onsdag, oktober 25, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag ska prata med Malin angående lånet av Lova. Det kan gå att ordna. Eventuellt. Dreggel är för övrigt mästarinna på. Det var hon som var skyldig till ovannämnda slask på min axel när jag höll presskonferens häromdagen. jag kände mig som en riktigt multimorsa. Wohoo).

torsdag, oktober 26, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Soffie: Bullen får gärna vinna den tävlingen.
Och om sanningen ska fram funkade inte sängkammarblicken på dig. Så jag fick tjata mig ett förhållande. Ganska bra gjort...

Lisa: Just det. Har jag sagt att jag äter små barn till frukost?

Meloday: Om hon inte har något emot att lämna bort sitt barn till en okänd människa så ställer jag mer än gärna upp som barnvakt. Fatta kul vi kan ha, jag och Lova! Åka brandbil och spruta vatten och sånt...

torsdag, oktober 26, 2006  
Blogger Johannes menar...

Kan man hålla garden så långt när man boxas eller? ;)

måndag, oktober 30, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Är man tillräckligt ettrig så behövs ingen gard. Då hinner inte motståndaren slå ändå. Sen gör det sig bättre på kort.

måndag, oktober 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home