onsdag, november 22, 2006

Nu kan jag tricket!

Nyss hemkommen från badhuset. Simmade en massa längder under vattnet och handlade på vägen hem. Grönsaker, russin och glödlampor.

När vi kommer ut ur affären och jag skuttar och stojar som bäst säger klasskompisen: "Jag tror jag har umgåtts för lite med dig, Petter. Du har ju en massa charmiga sidor! Du sjunger och knäpper fingrarna och viftar framför kameran vid dörren så den går upp."

Ni tjejer är för enkla ibland.

Det var ju SÅ jag skulle gjort i lördags!

11 Comments:

Blogger Jenny menar...

Vi är lätta när vi vill vara lätta ;)

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Lisa menar...

I'm telling you. Det är när du spexar som du är som bäst. Hade du din spex-min på dig? Den där du skrynklar ihop munnen som ett russin? Hoppas.

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Tiffany: Det ante mig.

Lisa: Lisa, den kallas STRYKJÄRNSMINEN och det är Diego som har lärt mig den. Den är som bäst när man luftstryker ett klädesplagg eller dylikt under tiden man gör minen.
Men nej, den sparar jag till bättre tillfällen.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Tessie menar...

Du verkar tokcharmig ju! Vart finns alla killar som du i verkligheten?=p

torsdag, november 23, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Tessan, Det undrar jag med!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Tessan och Pollyprettypants: Ni har naturligtvis helt rätt. Jag är bra på alla sätt. Fortsätt leta!

torsdag, november 23, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Tänker du visa den när vi ses nästa gång? SNÄÄÄLLLA? Jag saknar dig och ditt strykjärnstryne. Puss!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Lillmesen: Självklart, baby. Allt för dig!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger malin menar...

Varför har du undanhållit dina charmiga sidor på lektionstid? Dina stackars klasskamrater kan råka i chock om du gör en Dr Jekyll/Mr Hyde-light.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Malin: Det är inte alltid det uppskattas om man sitter och knäpper med fingrarna och sjunger på lektionerna. Men jag kanske har fel? Ska testa på måndag.

fredag, november 24, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Och som ett sista trumfkort har du ju alltid din oöverträffliga version av apan Julius i "jamasdress"

torsdag, november 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home