fredag, november 17, 2006

Det börjar verka kärlek banne mig...

Inatt har jag sovit över hos John. Det känns lite som när man var liten och bestämde redan på måndagen vem man skulle sova över hos i helgen. Sen var höjdpunkten när man låg i samma rum och tisslade och tasslade om tjejer och... ja... tjejer. Det gjorde vi igår också. Precis som när vi var små.

Nu står han i köket och brygger kaffe och kokar gröt och dukar åt oss. Och vi lyssnar på Frank Sinatra.

Jag tror inte jag behöver någon flicka längre.

6 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Najs att vakna upp med Frankie boy!

I morgon kommer jag vakna upp med en 6 åring! Skall vara barnvakt...Vi skall åka spårvagn, äta pizza, köpa godis & titta på Iceage 2 PLUS att hon skall sova på madrass...Jag tror att hon aldrig vill gå hem igen...

fredag, november 17, 2006  
Blogger S menar...

Kaffe, gröt och Sinatra. Jag tror du har rätt.

fredag, november 17, 2006  
Anonymous Anonym menar...

attans, vad besviken man blir...
från trånande flikka

fredag, november 17, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag tycker att det verkar vara en bra idé! Det finns ändå ingen flicka som är tillräckligt bra för dig...

fredag, november 17, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Pollyprettypants: Det låter som drömmen för en 6-åring. Det skulle bergis funka på mig också. Jag är svag för sånt där.

Sandra: Det är inte mycket mer man behöver för att få en bra start på dagen, eller hur?

Anonymous: Anonymiteten på internet är rätt behaglig ibland, men det är inte alltid till en fördel... Jag blir ju nyfiken!

Soffie: Snuttan. Det är inte alltid vi är överens, men den här gången har du nog rätt. Jag är fantastisk.

fredag, november 17, 2006  
Blogger Peppe menar...

Aaaaah. Jag spelar upp scenen i mitt huvud gång på gång och blir varje gång rörd till tårar. Kärleken e så... snyft.. vacker.

lördag, november 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home