måndag, november 06, 2006

Äntligen måndag!

Ny vecka igen. En vanlig måndag släpar jag mig upp ur sängen. Sen tillbringar jag resten av dagen i någon slags dvala med ögonen aldrig mer än halvöppna. Det enda positiva brukar vara att söndagsångesten är borta.

Men idag är det annorlunda.

Jag kvittrade mig genom frukosten och de åtta timmarna i skolan flög förbi. Har gymmat och spelat pingis och lagat kycklingburgare. Inte ens tre timmars plugg nu känns jobbigt. Nästan tvärtom faktiskt.

Vet ni om det är någon influensa eller något som går nu?

Jag kan inte vara frisk.

4 Comments:

Blogger Sara menar...

Om du kommer på vad det är som gör dig pigg och glad, så meddela gärna oss andra. Vi behöver det. Särskilt på måndagar. Alltid på måndagar.

måndag, november 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

kanske drabbad av kärleken?

måndag, november 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag tror att du är så himla glad för att du snart ska få träffa dina kära päron en hel kväll. Det är bara några dar kvar till torsdagkväll. Stå ut, behåll ditt humör, vi vill också se det!Kram

måndag, november 06, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Om jag känner likadant imorgon så tänker jag tolka det som att jag gått in i en ny fas. En trevlig sådan. Håll tummarna!

måndag, november 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home