tisdag, oktober 31, 2006

Är vi överens?

Hur fasen tänker man om man lägger in en examination i inomhusbrand på torsdagen vecka som denna?

Måndag: Djurgården - Öster, Luleå - Modo
Tisdag: Spartak Moskva - Inter, Barcelona - Chelsea
Onsdag: FC Köpenhamn - Mancheter United, Arsenal - CSKA Moskva

Dessutom ska jag hinna släcka bränder, kicka fotboll, vila middag och blogga i en sammanlagd tid av ungefär 56 timmar/dag.

Så... lämna aldrig ett brinnande ljus, rök aldrig i sängen och stäng för helvete av spisen när ni lagat färdigt er mat så jag slipper plugga på skiten!

8 Comments:

Anonymous Anonym menar...

"Ett väl utfört arbete skänker en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar"

tisdag, oktober 31, 2006  
Blogger Linda menar...

Får mig att tänka på Phoebe i Friends när hon dejtade en brandman som gjorde slut när han fick reda på att hon hade haft levande ljus i parken.

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Lisa menar...

Idag la jag tidningen över brödrosten så pappret började glöda. MOAHAHA!

onsdag, november 01, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Tja... Med tanke på att Lova bor i Falköping och restiden dit verkar bli svår att knyppla in i ditt överbokade schema så ser det mörkt ut måste jag säga. Men hittar du en lösning på problemet så är du välkommen ;).

PS: Snyggt inlägg Bjarbapappa.

onsdag, november 01, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Och jag glömde plattan på med fliiiiit. MOAHAHA!

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Bjarbapappa: Det är ingen tvekan om vems bjarbapappa du är. Jag tänkte ha ovan nämnda citat som rubrik på mitt inlägg. Och det är sant.

Me: Det avsnittet måste jag ha missat. Hur är det möjligt?! Förståndig pojkvän, förresten. Så där kan man ju för bövelen inte hålla på.

Lisa: Lalalalalalalalala! *håller för öronen och snurrar medsols och kastar arga blickar varje gång du swischar förbi*

Frida: Lova och jag kan gå på O´learys och dricka öl ihop. Hon håller väl på Öster?

Lillmesen: Jag har världens retligaste systrar. Sluta med era dumheter!

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Peppe menar...

Veckor som du INTE är så här busy kan vi m.a.o lugnt leka med tänstickor?

onsdag, november 01, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Svar: ja. Det är kul att släcka bränder.

onsdag, november 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home