tisdag, november 14, 2006

Ljuvliga revansch!

Vem sa att det inte hjälper att gnälla?

Idag slog googlarna nytt rekord.

Här är tisdagens topp 5, från botten till toppen:

5. "heta liniment"
4. "tandställning and blogg"
3. "Kiss och bajsåldern"

Musiken börjar trappas upp...

2. "Negerkung"

Nu står dirigenten och viftar på alla lemmar och pinnar han kan komma över och håret står som en virvelvind på skallen. Och på första plats...

1. "Jag kan inte bli modell vad fan tänker jag med?"

Det undrar jag också.

6 Comments:

Blogger malin menar...

Hahaha! (Vidare kommentarer känns överflödiga :))

onsdag, november 15, 2006  
Blogger Peppe menar...

Grattis! Men du har också jobbat hårt för att attrachera dessa googel-dårar.

onsdag, november 15, 2006  
Blogger Peppe menar...

... och när jag skriver "attrachera! menar jag naturligtvis "attrahera".

onsdag, november 15, 2006  
Anonymous Anonym menar...

hahaha

torsdag, november 16, 2006  
Anonymous Anonym menar...

haha.. underbart ju.. Du fick en fin plats som länk på min blogg idag.. Just för att du är så skoj att läsa..

torsdag, november 16, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Malin: (Jag vet.)

Peppe: Mmm, har faktiskt funderat på något inlägg som bara innehåller en massa skumma fraser för att bättra på statistiken. Men det behövs visst inte längre.

Peppe igen: Naturligtvis.

Vargakvinnan: Ungefär så ja.

Rickard Pettersson: Tack! Du är så välkommen! Det är på tok för lite grabbar här inne.

fredag, november 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home