onsdag, november 08, 2006

Besviken i en strut.

Nu är jag uppriktigt sagt upprörd. Frustrerad. Irrterad. Och en smula nedstämd.

Enda sen jag laddade ner Statcounter för ett antal veckor sen har jag gått och väntat på resultat. Alla andra skriver i sina bloggar om de skumma fraser som människor googlar sig fram till deras blogg igenom. Det är "Ludna lovikavantar med armborst på" här och "tre ruttna hålfotsinlägg går på strippklubb" där. Men ingen googlar sig någonsin hit!

Förrän nu.

Inser ni då hur besviken man blir när det enda man upptäcker är en ensam och synnerligen förvirrad själ som hittat hit genom att googla "Christer Sjögren"?

9 Comments:

Blogger Sara menar...

Det måste vara Karlstadssyndromet som spökar.

onsdag, november 08, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Åh fy fabian, han är äcklig!

onsdag, november 08, 2006  
Blogger anna menar...

Stackare! Själv funderar jag på att starta en DoktorAnna-blogg. Alla som hittar till mig verkar vara i behov av nån typ av läkarhjälp i alla fall. Är det inte förkylningar som ska botas, så är det ömma tungor eller sjuklig längtan efter att hitta en kåt Anna.

Men Christer Sjögren känns inte riktigt frisk det heller.

onsdag, november 08, 2006  
Blogger Jenny menar...

Christer sjögren är väl rätt roligt?!
Tycker det slår nervositet i alla fall!

onsdag, november 08, 2006  
Blogger Linda menar...

Har fortfarande ingen som har googlat sig fram till mig. Undrar vad det kommer att bli...förmodligen inte Christer Sjögren...

torsdag, november 09, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Han må vara ganska ful och osmaklig, men han är ändå en kändis. Och sådana kan man samla på, har jag hört. Betyder det att jag kan räkna dig till min lista nästa gång vi ses?

torsdag, november 09, 2006  
Blogger Peppe menar...

Sötnos, jag vill inte strö salt i såren, men min keyword analyses var ovanligt sjuk i morse:

1) kärleksgudinna
2) gumoron
3) uleåborg spanska

och till slut min favorit:

4) finland e kul

fredag, november 10, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Hahaha, Christer Sjögren av alla människor?!

Vad är det där Statcounter för övrigt??

söndag, november 12, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Sara: Ja, jag tror den staden är roten till allt ont, mer eller mindre.

Soffie: Jag vet inte om det är just det ordet jag söker. Men okej då, det också.

Anna: Hmmm, hur tolkar vi det?

Tiffany!: Vi kan ju hoppas att vi inte förknippas med orden folk söker på i alla fall.

Me: "I was up 6.30am a sunday" kanske? Minst lika sjukt.

King kong Davis: Tell me about it...

Lillmesen: Jag är inte Christer Sjögren! Glöm aldrig det!

Peppe: Jag tycker inte om människor som retas. Så passa dig...

Josie: Just det. Jag underar också.

Statcounter är ett trevligt program som hjälper dig att hålla reda på dina läsare. Man kan få veta en massa skumt om dem.

måndag, november 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home