torsdag, december 21, 2006

Att summera.

Såg på Jurist-bruttans sida att jag skulle fylla i denna. Bäst att lyda.

5 Saker jag gjort 2006 som jag aldrig kommer glömma:

-Börjat plugga.
-Flyttat till Stockholm (nåja, nästan då).
-Arbetat som hissmontör.
-Sett Fredrik Ljungberg nicka in 1-0 i den 89:e minuten mot Paraguay i fotbolls-VM.
-Lärt mig hur tunnelbanesystemet funkar.

5 bra låtar lanserade 2006:

-Scissor sisters - I don't feel like dancing.
-Snook - Snook, svett och tårar.
-Snook - Kommer ifrån.
-Timo Räisänen - Bollen måste dö.

Där tog det stopp. Skitår.

5 bra media (tv, bok, film, serie, internet) händelser 2006:

-GIVETVIS Stora syndboken!
-När jag såg Love Actually förra veckan.
-Lill-Zlatan och morbror raring (världens roligaste barnbok).
-Att jag upptäckte www.youtube.com.
-All fantastisk idrott som sänds i tv, såklart.

5 saker jag vill göra nästa år:

-Se mina smörgåsar sälja som bara den på kusin Toves asahäftiga café.
-Arbeta på en brandkår.
-Vinna skamlöst mycket pengar och bli lycklig.
-Gå på fotboll i London.
-Ha kul. På alla sätt. Överallt.

Hmm, svår lista. Tror jag skräller lite och skickar en önskan om att A fyller i den. Och Sara. Seså! Ögonaböj!

6 Comments:

Anonymous Anonym menar...

YES!, all PR är bra! efter helgens smakprov så lovar jag att det kommer människor från hela Sverige för att köpa DINA mackor! god jul å hälsa stora julpussar till alla mina bjärbos!

fredag, december 22, 2006  
Blogger Lisa menar...

Asabra lista faktiskt. Så sa stora.

fredag, december 22, 2006  
Blogger A. menar...

Listor. I like listor. Ska direkt göra den...

Sen måste vi gå igenom reglerna. Säger man A får man säga B.

Du vill se dina mackor sälja som tusan på kusin Toves ashäftiga cafe. Hur ska vi veta om det är dina mackor om vi inte vet var Kusin Tove's cafe är. Mer reklam åt kusinen :-)

fredag, december 22, 2006  
Blogger Sara menar...

Kirrat och klart! Kulig lista.

Förresten håller jag med A här ovanför, du måste ju berätta var dina mackor kommer att säljas. Jag lovar att gå dit och provsmaka :)

fredag, december 22, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Anonymous: Come and have some, you shit!

Tovan: Jag har hälsat med pussar hela kvällen. De börjar tycka jag är jobbig nu. Förresten så kommer ditt café bli Sveriges bästa. Så klart!

Lisa: Jag tyckte inte om den. Svår. Så sa lilla till stora.

A.: Kusin Tove har köpt ett café precis vid Tyresö slott. Premiär den 27:e januari. Hoppas vi ses!

Sara: Det gäller dig också! Se ovan.

söndag, december 24, 2006  
Blogger A. menar...

Tyresö slott... Fick jag just en officiell inbjudan så är det klart jag är där :-)

söndag, december 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home