fredag, december 08, 2006

"Jag ska ta ett litet break från hockeyn..."

Snart packar jag min väska och beger mig till Hotell- och fritidsanläggning Götgatan. Ska tillbringa helgen med min kära far, hon som bloggar i Onekligen och hon som bloggar i Onekligens sambo Nakenchock. Vi ska snickra och äta amerikanska pannkakor till frukost (misstänker jag) och ordvitsa hela helgen.

Så om hon som bloggar i Onekligen fortfarande inte fått fart på sin spetstejpsinklädda dator blir det inget bloggande från min sida förrän tidigast söndag kväll.

Men ni ska veta att jag tänker på er ändå.

Vare sig jag vill eller inte.

5 Comments:

Anonymous Anonym menar...

och det forsta du gor ar att borja rubriken med "jag". skulle du inte sluta med det? ajabaja!

lördag, december 09, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Det är ett citat jag stulit. Och såna kan man ju inte ändra hur som helst...

måndag, december 11, 2006  
Blogger Ninde menar...

Aha,hoppas helgen var bra? :)

måndag, december 11, 2006  
Blogger Ninde menar...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

måndag, december 11, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ninde: Helgen var väldigt trevlig. Höjdpunkten var lite otippat INTE Arsenal-Chelsea i söndags (vilket i sin tur inte behöver betyda att den inte var fantastisk) utan min helt otroliga dessertcrepe som jag åt på kvällen. Sultanrussin (vet du inte vad det är?!), vit choklad, vanliljglass flamberat i Calvados. Kort sagt: gott, gott, gott och gott.

fredag, december 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home