fredag, januari 26, 2007

Det ligger precis vid slottet. Och vi öppnar 10.00.

Fyra varma mackor, lite fotbollande och ett kärleksvykort senare är jag glad igen.

Imorgon är det premiäröppning på kusincaféet. Och jag ska jobba. Vet egentligen inte alls vad det innebär, men jag har varit på café tidigare. Det ser ganska enkelt ut.

Så härmed uppmanar jag alla som läser detta att komma dit imorgon. Föreståndarinnan yrade något om gratis kaffe med godsaker till. Det, om något, borde väl locka?

Café Notholmen vid Tyresö slott, alltså.

Be there!

5 Comments:

Blogger Sara menar...

Så det var Notholmen alltså? Då får du det mysigt :) Lycka till!

lördag, januari 27, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Tack! Av kusin Toves nervösa samtal igår låter det mer som att jag får det svettigt. Men NI får mysigt...

Du är så välkommen så!

lördag, januari 27, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jag bor bara ett stenkast därifrån (om man kastar ganska långt)Synd jag missade kaffet.. Gratis är gott! Hahaa ;)

lördag, januari 27, 2007  
Blogger A. menar...

Fan nu skäms jag.... Hade ju lovat att komma dit... Om man tar med sig hungriga polare som kompensation?

måndag, januari 29, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

A: Med all rätt. Men kompensationsfika med hungriga kompisar en annan helg lät som ett rimligt straff. Ska försöka tjata mig till lite fler helgjobb där.

måndag, januari 29, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home