måndag, januari 15, 2007

Ibland kan jag stå lutad mot väggen och ändå pricka!

I lördags var det inflyttningsfest hos syrran och hennes kille. När vi kommer in i handlingarna står kusin Jens i köket och berättar om en bok han bläddrat i. En bok där svenska folket biktar sig. Berättar om alla sjuka saker de gör i smyg och sådär. Skulle tydligen vara sjukt rolig. Jens ger också ett exempel.

- Det är liksom en kille som skriver och erkänner att han brukar backa samtidigt som han kissar på offentliga toaletter bara för att se hur långt ifrån han kan stå utan att missa.

Alla i närheten skrattar hjärtligt åt bilden som dyker upp framför deras ögon.

Alla utom undertecknad.

- Eh, va. Gör inte ni också det?

10 Comments:

Blogger Peppe menar...

Nej.

måndag, januari 15, 2007  
Blogger Ninde menar...

*asg* No way.

måndag, januari 15, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Amen, ni är ju tjejer! Skulle ni KUNNA göra det, rent tekniskt?

måndag, januari 15, 2007  
Blogger Lisa menar...

Och du tror att det är bilder på dig i mammas löshår som kommer få dig att tappa bloggläsare? Skillanden mellan din bikt och bikten i boken är att bikten i boken var ANONYM, Petter.

måndag, januari 15, 2007  
Blogger Sara menar...

Löshår, tre tjejer samtidigt och så nu kisskonstens mästare. Det ser bra ut det här Petter.


Mohahaha.

måndag, januari 15, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag kanske gillar att arbeta i motvind. (Och då syftar jag INTE på när jag kissar.)

måndag, januari 15, 2007  
Blogger A. menar...

Aldrig...

Lider av pissoarskräck så jag ser alltid till att ha en dörr bakom mig som hindrar att jag backar för långt.

Men kan se syftet. Som när man kissar utomhus. Vad kan man träffa... Och på vilket avstånd :-)

tisdag, januari 16, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

A: Du får mig osökt att tänka på en diskussion mellan mig, min far och storbonden hemma på ägorna i Småland. (Pappa och jag sa ingenting, så det var mer en monolog).

"Jag börjar ju bli gammal nu. Förr kunde jag utan problem pissa upp till nocken på ladugården, men nu kommer jag int mer än tre-fyra meter upp. Det är annat med dig." (Här pekar han på...mig...).

Huvudet på spiken.

onsdag, januari 17, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Och vem ska städa efter ditt pissande??? Inte jag i alla fall.

onsdag, januari 17, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Tur att det inte är en offentlig toalett ni har hemma i Säljeryd då!

Självklart torkar jag upp efter mig, mamma. Oroa dig inte.

onsdag, januari 17, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home