tisdag, mars 20, 2007

En vanlig lista.

Nej, nu räcker det. Jag är trött på att vara konstig. Det är nog därför jag inte skriver något här längre. För att jag bara skriver om jag har något konstigt att skriva. Och man kan inte vara konstig jämt.

Jag är faktiskt helt normal ibland också.

Och för er som inte tror mig tänker jag lista sex helt vanliga saker om mig.

Alltså. Jag:

1. Överdriver ibland för att få mina historier roligare och mer skruvade*.

2. Köper pizza när jag är extra bakfull.

3. Blir nervös ibland när jag träffar söta flickor.

4. Borstar tänderna** innan jag går till skolan.

5. Ljuger ibland för att inte få skulden för saker jag har gjort.

6. Får finnar.

*Men aldrig på bloggen förstås. Skulle inte falla mig in. Aaaaaldrig....
**That's right. Jag sjunger inte schlager eller står på tå eller kickar fotboll när jag borstar. Jag borstar precis som vanliga människor gör.

2 Comments:

Blogger Johanna menar...

gud vad underbart att höra!

du är bäst!

fan, det är ju skitjobbigt att man måste vara så jävla unik o spännande när man bloggar. förjävla bra inlägg det här.

fan jag är inte heller så exciting jämt. idag, till exempel. är jag inte så spännande.

tisdag, mars 20, 2007  
Blogger Björnen menar...

Försöker du säga att du egentligen är en helt vanlig människa? Har anat det hela tiden isåfall. De flesta bloggare är det.

Utom möjligtvis A då - förstår inte hur han hinner med att skriva så himla mycket varje dag...

tisdag, mars 20, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home