lördag, april 14, 2007

Jag skiter i hur kallt vattnet såg ut vid Sergels igår.

Nu är det en period kvar. Modo leder med 3-2. Modo leder en avgörande SM-final i hockey med 3-2. Det var 28 år sedan Modo vann sitt enda SM-guld genom tiderna. Jag vet inte varför, men av någon jävla anledning är det här hockeylaget något av det jag håller varmast om hjärtat. Det är fjantigt, jag vet. Men så är det. Jag kan inte hjälpa det. Det är inte vilka som helst som slåss där ute. Det är mina pojkar. Det är jag.

Se nu för i hela jävla helvetet till att knyta ihop säcken och låt mig glädjegråta ut i min systers famn ikväll.

Jag orkar inte vänta längre.

10 Comments:

Blogger Unknown menar...

Grattis!!
Såg det inte, men stort! Ut och bada nu;)

lördag, april 14, 2007  
Blogger Fam Jonasson menar...

Bada, bada, baaadaaa.....!!!!

lördag, april 14, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Ditt rum i barndomshemmet,fortfarande pyntat med diverse MODO-attribut, har just blivit uppgraderat till SVIT.
Grattis!!

lördag, april 14, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jag vill fan fiiiira... men ingen av vännerna som kan :/ Kan du förstå vilket antiklimax? :( Hoppas du firar åt mig med!

lördag, april 14, 2007  
Blogger Björnen menar...

Grattis som fan!

lördag, april 14, 2007  
Blogger Klagan menar...

det gick ju fina fisken det där! ;D

söndag, april 15, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Hoppas det inte var før kallt i vattnet och att Lisa tog hand om dig efteråt med en torr och varm handduk. Det ær ju det minsta man kan begæra nær man har badat i en fontæn... Grattis

söndag, april 15, 2007  
Anonymous Anonym menar...

och helt rätt lag vann, jag hoppas det var skönt i fontänen.

söndag, april 15, 2007  
Blogger Ninde menar...

Du och min vän norrlänningen är glada idag.. Grattis och återkom med badinlägget..:)

måndag, april 16, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Drunknade du i fontänen eller?
Hallå kom tillbaka!

måndag, april 16, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home