måndag, april 23, 2007

Omfattning: 3-4 veckors arbete. Deadline: imorgon.

Ljuvliga måndag!

Jag skulle väldigt gärna ge er en detaljerad beskrivning av min helg, med allt kanotpaddlande, drinkbeställande och söndagsmys som den innebar, men eftersom jag (förmodligen fortfarande påverkad av sprit och kärlek) helt oförklarligt har tagit på mig att hitta på en alldeles egen kommun och skriva ett handlingsprogram för skydd mot olyckor i denna låtsaskommun får det bli en annan dag.

Skolarbete före allt*.


*(med ett till synes oändligt antal undantag).

4 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Som sagt:"Ett väl utfört arbete skänker en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar"

måndag, april 23, 2007  
Blogger S menar...

Jag vill också hitta på. Det är det enda som är roligt. Undrar om min handledare skulle bli arg om jag hittade på lite till min uppsats. Några låtsaskommuner vore fint.

tisdag, april 24, 2007  
Blogger Ninde menar...

Wow, bjarbapappa kan ett av mina favoritcitat. Fast när jag och trevliga kollegan kör det på jobbet är vi smått ironiska ;)

Gratis rullatorer/broddar till alla över 65. Koppel på alla barn i "springa ut framför bilar åldern". Kurser i första hjälpen och el/eld lära för allmänheten. Sådär. Nu kan du berätta om helgen. *ler nyfiket*

tisdag, april 24, 2007  
Blogger Johanna menar...

vad pluggar du eg?

jag har nog frågat förut. men sån är jag. guldfiskminne vad gäller "vad folk sagt nån gång att de pluggar".

söndag, april 29, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home