tisdag, april 17, 2007

Jag har...knekt högt.

På lördag är det dags igen. Pokerkväll hos Lisa och Gustav. Förra gången testade jag min smarta outfit, med glasögon och proper kofta. Det gick sådär. Koftan var sjukt varm och glasögonen immade igen. Det var nog därför det bara gick sådär. Såg inte korten.

Denna gången blir det nya grepp.

Kanske den där Lincolnstylen, med fluga och lurigt skägg?

(Och nu kom jag osökt att tänka på ett av mina absoluta favoritcitat från Galenskaparna: "Får man verkligen göra så?! Ja, så får man göra om man inte kan vinna på annat sätt..." Kan vara bra att ha i bakfickan när de andra anklagar mig för att ha fuskat till mig min femte turneringsseger i rad).

1 Comments:

Blogger Lisa menar...

Christ, jag är så sjukt revanschsugen. JAG SKA SPÖA ER ALLIHOP!!!

tisdag, april 17, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home