fredag, augusti 25, 2006

Prisa gud!

Vad säger ni nu då?!














Ända sedan jag såg videon till "Snook, svett och tårar" har jag varit kär. Det måste vara en fysisk omöjlighet att träffa så rätt när det gäller jackor!
Det gick så långt att jag satte mig på flyget upp till min storastyster i Stockholm och begärde att vi skulle gå ut på stan och leta Snook-kläder.
Vi laddade ner videon till låten på syster Lisas dator och satt och granskade sömmar, knappar och snitt. Ingående.
Planen var sedan att åka in till stan och gå in i första bästa butik som såg ut att vara i närheten gällande design. Sen skulle vi slå till.

-Upp med händerna och hit med Snook-kläderna, annars skriker vi högt!

Typ.

Nu gick det inte så bra, tyvärr. Vi hittade inget som var i närheten.

Men...

...så idag, som en skänk från ovan, hittar jag det. Webbpalatset!
Där finns bilder, återförsäljningsställen, kontakter och allt!

Har redan köpt en tågbiljett till Stockholm och åker imorgon bitti.

Hit med Snook-kläderna, annars skriker jag!

3 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Så imorn lämnar du regnet, växjö o småland? o blir brandman uppe i storstaden stockholm?, är inte för inte som jag är avis,, kanske inte just på brandmannaskapet, det klarar jag mig utan.. men storstaden o stockholm, det hade jag inte sagt nej till!
Jodå, jag nu är jag hemma från Italien, o vilket väder man kommer hem till sen, helt underbart ju ;)
när börjar skolan? Tjipp

lördag, augusti 26, 2006  
Blogger Superquinnan menar...

kollade in sidan.. mycket snyggt!

söndag, augusti 27, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Snook kan funka.

måndag, augusti 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home