onsdag, augusti 23, 2006

Inte utan min blogg.

Det här med att flytta, alltså.

Var i hela friden kommer alla grejor ifrån? Överallt finns det kläder och prylar. Överallt!

Jag måste vara södra Sveriges värsta shoppoholic.

Flyttlådor och klädhögar i hela lägenheten. Stora och små böcker i staplar, viktiga och oviktiga cd-skivor, fina och fula skjortor. Allt ska sorteras. Jag ska tågflytta och måste prioritera.
Redan idag skickar jag upp min lillasyster med den första väskan fullproppad med högtalare, mera kläder, skivor, skor och sladdar. Om hon inte förvandlats till packåsna under natten (vilket skulle vara hemskt sorgligt på en så fin flicka) kommer hon att få problem. Väskan väger bly.
Och mitt i allt pickande och packande slår det mig.

Jag kommer att leva utan min dator på obestämd tid. Åtminstone utan internet-anslutning. Hur går det då med min kära brunrosa blogg?

For fuck sake! (Med tillhörande Ljungberg-gest.)

Jag måste finna en lösning. Och det nu.

3 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Lillis, du måste ju för fasiken blogga. Annars kommer jag att sakna dig. Det kommer jag i och för sig att göra ändå.
60 mil är långt bort. Tänk hur sällan vi träffades när du bodde 20 mil bort och dividera det sedan med tre. På en höft sådär innebär det att vi ALDRIG kommer att ses! Det suger ju nästan lite...

onsdag, augusti 23, 2006  
Anonymous Anonym menar...

ja du killen, har faktiskt en praktisk fråga till dig.. jag är rätt kass på det här med datorer, men hur lyckas du få till en sån fin blogg? jag förstår inte hur man kan byta till en "egen" bakgrund/stil på sin sida.. kanske dum fråga.. men även dumma frågor behöver svar ;).. så svara gärna!!

onsdag, augusti 23, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Soffie: Jag är glad att jag har mitt trognaste fan i dig. Du överraskar gång på gång! Och ja, det skulle suga. Fett.

Jennie: Jag vet inte riktigt.
För det första måste man rita fina blommor i brunt och rosa, sen scannar man in dem som en fil i datorn och sen låter man systern sköta resten. Hon är skitaduktig.
Jag tror du har "fel" blogg-mall för att få en lika tjusig blogg som min. Eller åtminstone för att få den på samma vis.
Men prova, för gudarna!

torsdag, augusti 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home