tisdag, augusti 15, 2006

Jag är kär...

...i en dröm.

Inatt låg jag i min säng och drömde. Och kärade ner mig.

Det började med en konstigt och strulig dejt (allt i drömmar blir konstigt och struligt, alltid) och slutade med en sån där eftertext som bra filmer har. "Ett år senare gifte de sig och levde lyckliga i alla sina dagar", typ.
Jag vaknade till och med runt fem i morse och bad till gud om att det skulle vara sant, innan jag somnade om och drömde vidare om Henne.

Hon var så söt!

Inte filmstjärnesöt utan jagharvärldensbästapojkvänochjagärsååååålyckligsöt. En sån jag blir alldeles snurrig av bara hon tittar på mig. En enkel tjej i jeans och grått linne.
Och allt var så fint.

Jag kommer att sakna henne på jobbet idag.

6 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Åh, men det var ju just en sån dröm jag hade för några dagar sedan (fast med en kille då). Inte alls sexuell eller så, utan bara jättekonstiga lycko- och pirrkänslor. Skuuuumt.

tisdag, augusti 15, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ja, det känns alldeles konstigt fortfarande. Jag grät nästan en skvätt i duschen innan jobbet över att det inte var verklighet. Nästan, alltså.

tisdag, augusti 15, 2006  
Blogger Superquinnan menar...

Vilken härlig dröm, får väl hoppas att den uppfylls...Lycka till med flytten!!

tisdag, augusti 15, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Så du drömde om mig alltså? ;-)

onsdag, augusti 16, 2006  
Anonymous Anonym menar...

vilken gullig dröm!

onsdag, augusti 23, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Den där flickan finns på riktigt, eller hur?
Ta vara på henne!

söndag, augusti 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home