måndag, juli 31, 2006

Teknikens under.

Upptäckte just en fantastisk finess!

Om jag tar den ena datorhögtalaren och ställer i tv-rummet och låter den andra stå kvar vid datorn innan jag sätter på The Beach Boys version av "California dreamin'" på högsta volym så har jag skapat mig en alldeles egen bakgrundskör. Den sitter i min soffa och vrålar.

Datorrummet: -All the leaves av brown.
Soffkören, strax därefter: -Aaall the leaves are broooown.
Datorrummet: -And the sky is grey.
Soffkören igen: -And the sky is greeeeeeyeeeeyyyyy.

Typ.

Ni förstår.

Och mitt mellan rummen står en man i jeansshorts och tokigt hår och dirigerar med en tuschpenna. Och hela han ler.

9 Comments:

Blogger Superquinnan menar...

Låter fantastiskt kul :) Jag ska prova...

tisdag, augusti 01, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Aaaaaaaaah! Va härligt! Hahahahaaa.. :D

onsdag, augusti 02, 2006  
Blogger diana lia menar...

Damn you! Jag har inte haft en stereo eller ljud på datorn i snart fem månader. Det är minst sagt hemskt, men snart, ja snart är det lönedags *klappa händerna som en 1700-talets furste från frankrike*

onsdag, augusti 02, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Du är ju fantastisk som får rum med en hel kör i Klippansoffan i den lilla lägenheten. Jag har ju upplevt samma sak i vårt stora hus fast då gäller det tv-apparaterna. En på varje våning och en lätt förskjutning av ljudet. Livsfarligt när det gäller sport. man hör målen innan de ens syns!!

onsdag, augusti 02, 2006  
Blogger anna menar...

Jag förstår... och kan inte låta bli att skratta när jag ser det hela framför mig :)

Jag hoppas att det är lugnt att jag länkar hit.

onsdag, augusti 02, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Lite McGyver över dig..? :-D

torsdag, augusti 03, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Giacomoballa: Kan du visa mig hur en sån där furste klappar händerna någon gång? Jag förstår inte.

Anna: Det är bara att länka på. Kul att du gillar det!

Vargakvinnan: Ytterst lite i så fall. Jag har varken jättevita gympaskor, hockeyfrilla eller byggt en helikopter av en tidningsbunt. Men det kommer kanske...

torsdag, augusti 03, 2006  
Blogger diana lia menar...

Det ska jag göra. ;) Tänk dig något Mr Burns liknande.

fredag, augusti 04, 2006  
Anonymous Maria menar...

Kul blogg! ;)

fredag, september 25, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home