söndag, juli 30, 2006

Och vet du? Nu är jag tillbaks igen...

Ibland kan man behöva bryta ihop och komma igen.

Jag har tre bra tips om du känner dig deppig. Det hjälper mot allt.

1. Sänk dig själv. Lyssna på de fem mest deppiga låtarna du kan komma på. Förslagsvis några Winnerbäck. När du gjort det kan det inte bli sämre.

2. Höj dig själv. Duscha och fräsha till dig. Sen klär du upp dig. Slips, kavaj och och allt. Sen är du faktiskt inte så himla ful, eller hur?

3. Bli glad. Lyssna på Anton & Affe eller något annat kul. Sen är du på toppen igen.

Nu har du receptet.

Börja klättringen.

3 Comments:

Blogger Jenny menar...

Jag blir alltid skitsnygg i slips och kavaj!

måndag, juli 31, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Det kan jag tänka mig.
Jag hade vit kavaj och vit slips ikväll. Lite läskigt.

måndag, juli 31, 2006  
Blogger . menar...

Det där är faktiskt helt sant, för att man ska må riktigt bra igen måste man oftast sänkas totalt. Men det är väl så, man kan inte uppskatta det som är bra förens man har sett det dåliga.

måndag, juli 31, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home