söndag, juli 23, 2006

Material boy.

Hela förra helgen med familjen svävade jag som på små moln över hur fantastiskt kul och mysigt allting är på landet. Inga bilar, inga sena discokvällar, ingen smutstvätt som hånler åt mig så fort jag kommer innanför dörren.
Jag gick omkring och kvittrade inombords hela tiden och livet var fantastiskt.
Allt man behöver är egentligen en familj, en sol, lite vin och en massa tid.

Det finns på landet.

Jag log som en galning på vägen hem i söndags och njöt av tanken på att jag snart skulle få skriva ett smaskigt blogginlägg om hur fin världen är.

Då kraschade datorn och allt var åt helvete igen.

Typiskt min jävla otur.

2 Comments:

Blogger ajja menar...

Det är då man knyter näven om det som va bra och andas djupt. Slänga datorn åt helvete har man i allafall lust att göra 55 ggr om dagen. Think positiiiiivt. Andaaas. Kniiiiip.

:)

söndag, juli 23, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Kul att du gillar din familj, även innan de fixade datorn.

måndag, juli 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home