torsdag, juli 13, 2006

Körberg duschar.

Jag har just upptäckt det fina med listor.

Här följer nu en.

De sju vanligaste låtarna jag sjunger i duschen, just nu:

1. The Anthem - Tommy Körberg
2. We are the champions - Queen
3. My way - Frank Sinatra
4. Lev livet - Magnus Carlsson
5. (Are you) tired of being an object? - The Ark
6. It's a hard life - Queen
7. What's left of me - Nick Lachey

Bonusspår:

8. Sommarens sista sång- Peter Jöback


Hoppas det inte är alltför lyhört i min framtida lägenhet.

Bäva månde Stockholm!

5 Comments:

Anonymous Anonym menar...

JAg ser fram emot att du ska låna min dusch några dar nu. Eller hör fram emot...heter det så?

fredag, juli 14, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag vet faktiskt inte. Men Lisa har utbildning på språk och sånt. Hon vet nog.

fredag, juli 14, 2006  
Blogger Lisa menar...

Ser fram emot. Men det låter roligare med Hör fram emot. Använd alltså det.
/Jobbigaste språkpolisen i världen

fredag, juli 14, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Till språkpolisen.
Det dök upp några nya ord i mitt sjuka huvud idag.
Vildsvinsvinäger
Lungmodem
Jordfelsförbrytare
Snubbel-a
Snabel-b
Jag känner mig nu tvungen att alltid använda dessa i stället för de rätta.
Vad är det för fel på mig?

lördag, juli 15, 2006  
Blogger Lisa menar...

Kära Bjarbapappa. Du har förmodligen druckit lacknafta. Det är inte bra. Sluta med det.
/Språkpolisen

lördag, juli 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home