torsdag, juli 13, 2006

Min väg.

Jag har bra musiksmak.
Den är inte som alla andras, men den är bra.

Jag har gått omkring och varit ganka stolt över att jag inte gillar Robbie Williams.

Vad gör karln då?

Jo, han ställer sig på scenen, mitt framför alla galanta damer och herrar, i Royal Albert Hall och sjunger Frank Sinatras "My way" så vackert att jag tror jag blir alldeles tokig.

För att strö lite extra salt i såren börjar grabben gråta i slutet. För rörd, helt enkelt.

Nu ÄR jag tokig. Och gråter.

Och gillar Robbie.

3 Comments:

Blogger ajja menar...

Den är inte som alla andras?? Do tell..

torsdag, juli 13, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag har för mig att jag hörde en annan snygg kille sjunga samma låt för ett tag sen och jag blev också rörd till tårar. Det var Skirs upplaga av Robbie Williams. Dvs du.

torsdag, juli 13, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

lena: Ja, det var det. Jag kan inte förstå att de där på Royal Albert Hall inte har hört av sig ännu.

Ajja: Min skivsamling är lite för feminin och fjortisaktig för att tillhöra en 24-årig kille. Och lite för ytlig för att tillhöra en 24-årig tjej.

Men, igen, den är sjukt bra.

torsdag, juli 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home