onsdag, juli 05, 2006

Samba på Tingsvägen.

Har du någon gång funderat över vad du skulle haft för artistnamn om du varit en av de dansande pojkarna i Brasiliens landslag?

Om du klickar på denna länk vet du inom kort.

http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml

(Min blogg-support Lisa har för närvarande stängt så jag gör en sån här ful länk istället för att gömma den i ordet "länk". Det hade varit snyggare, men kan man inte så kan man inte.)

Skriv in ditt för- och efternamn samt tröjnummer. Sim salabim har du din egen gulgröna matchtröja!
Sjukt roligt.

Mitt artistnamn?

Pettinhosa.

Bra så.

5 Comments:

Blogger Lisa menar...

När du skriver ditt inlägg så markerar du först ordet du vill ha länkat. Tillexempel "Brassenamn". Sedan finns det en liten symbol i menyraden(typ bredvid symbolen för att infoga en bild) som är som två gröna små ringar fasthakade i varandra. Eller fastLÄNKADE. Tryck där så får du upp ett fönster där du kan skriva in länken. Annars får du ringa bloggsupporten. Hon har slutat sälja böcker nu och ska se på fotboll.
/Lisaldo

onsdag, juli 05, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag visste att jag kunde lita på dig, ärade support.
1-0 och paus nu. Spännande.

onsdag, juli 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Hendry gjorde (inte) mål. Men vad tusan gör väl det, när Mr Z ändå grejade biffen?! Wiiii, heja Frankrike! /Majildo

torsdag, juli 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Och så var det det där med Henry och slänga sig i straffområdet..hmm.. Jaja, nu ska jag ringa till Lagerbäck och säga åt honom att de MÅSTE nöta filmningar till EM.;)

torsdag, juli 06, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Var det några som trillade lätt i straffområdet så var det väl de elva portugiserna. Det såg nästan ut som om de tävlade om vem som kunde få VM-historiens första röda kort för filmning.

fredag, juli 07, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home