lördag, augusti 12, 2006

Äntligen!

Idag är dagen D.
D som i comeback.

Efter tre månader utan matcher ska jag äntligen få spela fotboll igen!
Låret är helt, foten hudfärgad igen och smalbenet lagom svullet.
Jag drömde till och med om en frisparksvariant i natt som jag tänker testa om läge bjuds.
Wiiiiii!

Under semestern var jag i en kompis sommarstuga i Halmstad och efter två timmars ensamt sparkande på en boll med svetten yrande omkring mig chockade jag mina vänner med ett kallt konstaterande.
Jag är hellre utan sex resten av livet än att aldrig mer få kicka med en fotboll.

Fotboll är bättre än sex. Tvivels utan.

Uppladdningen har bestått av tre osötade smörgåsar med ost, skinka och korv på, ett stort glas juice, tre liter vatten, en låååång dusch och ett avsnitt Pippi Långstrump på svt.

Röda mattan ligger utrullad för mina fötter.

Hoppas den tål skruvdobbar.

5 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Det här vill jag inte missa....

lördag, augusti 12, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Där kom det, svart på vitt! Finner inte ord för det. Fem år, var det fem hela år?

lördag, augusti 12, 2006  
Blogger Lisa menar...

Hahahahahahahahahahaha, Fia du är farao den roligaste jag vet.

söndag, augusti 13, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Men Fia då, det är väl inte så farligt? Du tycker ju också om fotboll lite...

söndag, augusti 13, 2006  
Anonymous Anonym menar...

jadå, visst är fotboll himla kul.. o extra kul är det när man inte får spela :((, ja menar sex.. ingen kan väl hindra en från att ha sex? haha.. inte ett dumt knä iallafall..

www.theoneandonlyjennie.blogg.se

måndag, augusti 14, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home