torsdag, augusti 10, 2006

Ändrade planer.

Ikväll ska jag träna fotboll. Egentligen.
Men eftersom halva yttermittfältet är bortrest, resten av det bor i Ingelstad, en bångstyrig ytterback kört i förväg, vår långa, skallig mittback inte hittat någon barnvakt och förstemålvaktens bil är i verkstaden efter en incident utanför Willys kan jag inte komma ut till träningen.

Ingen bil, ingen träning.

Jag får helt enkelt försöka nöja mig med en ganska behaglig Klippan-soffa, tresteg, 200-metersfinal, kaffe och smörgåsar (välbalanserade, såklart!), damdiskusar, en massa smala män i korta shorts och Jacob Hårds knastriga röst hela kvällen istället.

Det är inte fel det heller.

Och du...

...snart börjar Premier League igen.

Länge leve tv-sport!

3 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Jaa, varför har Jakob Hård fortfarande röst som en bräcklig tonårspojkes? Fast vid närmare eftertanke ser han ju faktiskt ut som en sån också.

torsdag, augusti 10, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag tycker han har lite läskig röst, bräcklig eller inte.

fredag, augusti 11, 2006  
Blogger SixesAndSevens menar...

Klippan-soffor är tortyr.

fredag, augusti 11, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home