måndag, augusti 14, 2006

The final countdown.

Det börjar närma sig.
Om ganska exakt två veckor har jag flyttat till Stockholm.
Nedräkningen har börjat.

Idag var min sista måndag på jobbet. Skönt.
Imorgon blir min sista tisdag. Och därmed min sista skruvbeställning i verkstaden.
På torsdag är det sista chansen att äta ärtsoppa på Matkällaren, och den tänker jag inte ta. Ärtsoppa är blä!
Och fredag blir min sista fredag på jobbet. Det känns mindre bra. Fredagar är roliga på jobbet. Speciellt när klockan närmar sig kvart över fyra och man börjar bli skuttig i benen och tycker att Shakiras låt "Hips dont lie" faktiskt har tagit sig lite på sista tiden.

Det har den inte. Bara på fredagar.

Jag kommer sakna mitt tråkiga jobb.

Men aldrig mer än liiiiiiiite.

4 Comments:

Blogger Lisa menar...

Två små veckor. Det kan jag väl vänta då om jag nu nödvändigtvis måste. Men sedan smäller det!

måndag, augusti 14, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Ojoj.. Två små veckor säger bara svisch! Vill inte nervösa upp dej nu, men var beredd.. ;)

måndag, augusti 14, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

De två veckorna är jag inte orolig för. Då är jag ju ledig!
Det är de sista fyra dagarna på jobbet som känns lite tråkiga, men jag tror jag ska svischa bort dem också.
Håll i mig!

måndag, augusti 14, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Hej igen där! Jodå, det är självklart så att det är Sofi Torstensson som jag jobbar med :) Trevligt att hitta till din blogg, inte ör att jag känner dig än så länge, men jag lär väl snart göra det .. iallafall i datorvärlden!! Vad ska du hitta på i Sthlm? //Jennie
www.theoneandonlyjennie.blogg.se

måndag, augusti 14, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home