torsdag, augusti 31, 2006

Själv är bäste dräng.

Installerad i mitt studentrum nu.

Det som en gång såg ut som ett liiiiitet hotellrum ser nu ut som ett liiiiitet hotellrum med en stereo och lite IKEA i. Betydligt bättre.
Nya testamentet finns och jag ger mig tusan på att jag kommer få en chokladbit på kudden med jämna mellanrum också. Annars fixar jag det själv. Geisha vore gott. Eller Skotte.

Eftersom min utbildning inte börjar förrän på måndag och resten av klassen flyttar hit i helgen har mina enda kontakter hittills varit:

-En utflyttande rumsgranne med cykelhjälm på hatthyllan och gråa y-frontkalsonger på badrumsgolvet. Annars trevlig.
-En översocial men gullig städerska.
-En norrlänsk student som heter John och pratar skitroligt och läser till skortstensfejare, jo men visst.

Själv håller jag mig på mitt rum, i min säng, med mitt kaffe och min glass med chokladbitar i och min lilla tv och mina Vänner-dvder. Ska förresten köpa en bordsantenn till min boxer idag så jag slipper vara utan Premier League på Canal+ under dessa två år.

Skolstarten närmar sig.

Let's get ready to rumble!

8 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Studentrum... korridorer...
Åååhh, det är SÅ Felicity!!! :-)

torsdag, augusti 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag antar att det måste vara lite balans i den där studentvärlden. En avslutar sina studier, en annan påbörjar sina. Med detta vill jag säga att jag har lämnat in min magisteruppsats idag. Tjoho!

torsdag, augusti 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Trångt och härligt. Geisha är gudagott fö.

torsdag, augusti 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Håller med vargakvinnan och röstar för Geisha.. Eller Riesen om du vill verka vuxen.. ;)

torsdag, augusti 31, 2006  
Anonymous Anonym menar...

lycka till på SMO:n... :)

torsdag, augusti 31, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Josey: Jag har själv aldrig sett programmet, men en klasskompis sa att jag var lik en tjomme där som hette Joey. Finns någon sådan?
Hon sa att det var något med munnen. Eller näsan. Jag minns inte riktigt.

torsdag, augusti 31, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Nej fasen, Noel hette den där look-a-liken! Just det. Noel.

fredag, september 01, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Är du lik Noel?!

Wow! Imponerad. Fast snyggast var Ben, helt klart. Den lite vilsne typen. lite missförstådd sådär. Ojojoj :-)

fredag, september 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home