onsdag, februari 28, 2007

Idag är jag glad. Jätteglad.


8 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Du är faniamamma den finaste storebroren jag nånsin haft! Fortsätt med det, vettja.

onsdag, februari 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Det här utspelade sig på den tiden Petter var morgonpigg.
Bilden är tagen i Molkom i Värmland där vi för övrigt höll på att bli ihjälslagna av en två meter lång norrlänning iförd piasava-kvast och mordisk min.
Han trodde vi var en råtta när vi skulle ge oss ut på vår dagliga uppfriskande 05:30-promenad.

onsdag, februari 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

haha, fy farao vad söt.

onsdag, februari 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Och det är inte ett fall av karies på framtanden, det är ett frö ( kärna?) från en jordgubbe. Frukost??

torsdag, mars 01, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jag tror att jag har sett den lillkillen förut, måååånga gånger! Minnen...

torsdag, mars 01, 2007  
Blogger S menar...

Vilken helt underbar bild!

torsdag, mars 01, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jaha, var det bara den dagen du var glad?? Vad är det för humör idag. Kom loss på bloggen, vi vill ha livstecken från vår favoritbrandman. Det är ju dagens höjdpunkt att läsa dina inlägg. Så snälla...

lördag, mars 03, 2007  
Blogger Johanna menar...

jävlar vad söt bild.

måndag, mars 05, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home