lördag, februari 24, 2007

Åh, Lennart! I do, I do!

Igår kväll när jag laddade som bäst inför min stora dag ringde telefonen. Det var Lennart Lagledare från fotbollslaget här hemma i byn. Han hade hört att jag var hemma i Småland och undrade försynt om jag möjligtvis kunde tänka mig att vara så snäll att jag offrade några timmar av min födelsedag till att spela en inomhusturnering i fotboll. Men bara om jag verkligen kände att jag kunde ställa upp utan att födelsedagen förstördes helt.

Han måste skojat.

Nu sitter jag här med skrubbsår på knäna, ont i hela kroppen och har världens leende på läpparna.

Bästa presenten ever!

7 Comments:

Blogger Amanda menar...

Identitetskriser kommer väl med tonåren men njaaa, ganska så säker på att jag inte heter Susanne, bor i sthlm och är 25 år gammal ;)

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ha, precis sådär skulle jag också säga om jag gick undercover!

Jag tror dig inte.

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Amanda menar...

Haha jag kanske borde överväga det där med identitetskris och multipla personligheter då...

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ja, jag tror det är något för dig.

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Linda menar...

Grattis pa fodelsedagen!

söndag, februari 25, 2007  
Blogger A. menar...

Stort. Finns inget bättre än att bli uppringd och frågad om man kan vara med. När får vi höra om sulfinter, klackar och målgester då?

måndag, februari 26, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Hela sulan på min vänstra sko lossnade efter två minuters spel i första matchen. Kan det ha varit en omedveten sulfint?

tisdag, februari 27, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home