torsdag, februari 22, 2007

Om att gå omkring med "Jag heter Benny och jag är flintskallig" på ryggen.

Igår satt Benny, snart 35, och Petter, snart 25, på en föreläsning i krishantering och ritade roliga gubbar med barnsliga pratbubblor och satte fast lappar på varandras ryggar när den andre för en sekund visade minsta lilla ouppmärksamhet.

Lågvattenmärket var utan tvekan när Petter skrev orden "flytande bajs" på pappersmuggen med kaffe som stod på bänken framför dem och sedan demonstrativt svepte hela dess innehåll.

Jag vet inte, jag.

Men kanske var det just den här föreläsningen de behövde som bäst?

3 Comments:

Anonymous Anonym menar...

"flytande bajs"! Klockrent! Hahahahahaaaaa!

torsdag, februari 22, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Ni underhöll er själva nästan som vi gjorde på kemilektionerna med Pelle Gel med andra ord.... Fast jag måste försvara mig med att jag sjönk aldrig lägre än när jag ritade Kalle och Filip i tajta badbyxor och håriga ben.... Förvisso ganska äckligt det också nu när jag tänker efter.

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ylwa: Det kom ganska naturligt.

Arvid: Precis som på den gamla goda tiden var det. Efter rollspelandet och öråden behövdes inget flytande bajs för att hålla liv i lektionerna.

Kanske ska flytta med mig teckningskollaget upp till Rosersberg. Det är fint.

lördag, februari 24, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home