fredag, april 27, 2007

Vänta lite här nu...

Någonting har hänt. Plötslig skiner solen på mig. In genom tågfönstret där jag sitter i bistrovagnen och tycker att SJ:s hutlöst dyra minismörgås med torr ost är värd varenda krona. Och idag dricker jag upp hela koppen kaffe. Bara för att. Solen skiner på mig, alla låtar i min mp3-spelare är underbara och jag tycker till och med att den lilla snoriga killen som slår i mitt knä när han går förbi passar riktigt bra i sin halvmeterslånga synthfläta.

För er som inte kan läsa mellan raderna:

Jag mår väldigt bra just nu.

8 Comments:

Blogger malin menar...

Finns det tillfällen då man INTE dricker upp hela sin kopp kafef?

fredag, april 27, 2007  
Anonymous Anonym menar...

härligt att höra, det är inte varje dag man hör en människa säga så. men å andra sidan så är det svårt att inte göra med denna sol och att det även är dags för en långhelg. jag hoppas det håller i sig för din del och att helgen blir super!

fredag, april 27, 2007  
Blogger Björnen menar...

Du ser: Ibland kan det vara skönt och rensande att ligga i fosterställning i duschen och gråta. Fast det kanske inte är just det som är orsaken till att du mår bra?

Skönt att höra iallafall! Njut av livet!

lördag, april 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Låter som någon (=du) är kär.

lördag, april 28, 2007  
Blogger S menar...

Bra att du dricker upp kaffet. Och att du är ett vandrande solsken! Annars brukar SJ få mig att hata allt möjligt. Särskilt SJ.

lördag, april 28, 2007  
Blogger Johanna menar...

gud vad härligt!

här får du en spontan-glad-kram:

kram

lördag, april 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Mår du lika bra idag? Muahahaha!

söndag, april 29, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Åh, jag gillar SJ, jag gillar att fika på tåget. Jag gillar att resa, att vara på väg någonstans, oavsett om det är hem eller någon annanstans. Dessutom...kaffe och kanelbulle från bistron är gott!

söndag, april 29, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home