fredag, oktober 19, 2007

I'm one of His now...

Lyssna noga nu.

Jag, Petter Bjärbo, planerar att tillbringa de sista timmarna av min lediga fredag i det ödsliga huset på landet framför tvn och Idol 2007. Alldeles ensam tänker jag sitta där, med mitt kaffe och min kaka, och titta på ett program jag sågat sedan första avsnittet.

Den lilla gnutta av självrespekt jag trots allt samlat på mig kommer efter kvällen att vara ett minne blott.

Och jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på den här gången.

1 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Din mor har också tittat på Idol för första gången, dvs jag har följt de senaste avsnitten och tycker att det är ganska festligt, faktsikt. Och jag är dubbelt så gammal som du. Så du behöver inte skämmas än.

tisdag, oktober 23, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home