söndag, september 03, 2006

ERROR!

Jag har sån jävla otur!!!!

Helgen har varit hur kul som helst och det har hänt en maaaaaaaasssssssaaa som jag vill skriva om i min blogg. Jag har tänkt minst fem gånger att det här MÅSTE jag bara skriva om i min blogg på söndag! Men nu är allt borta.

Total blackout.

Ska gå upp och lägga mig på sängen med benen i högläge och låta blodet rinna ner i huvudet så kanske, kanske min hjärna börjar fungera igen. Och funkar knepet kan det här bli världens bästa och roligaste blogg bara på några minuter.

Håll tummarna!

2 Comments:

Blogger diana lia menar...

du kommer få bloggbånge när du minst anar det, im tellin ya.

söndag, september 03, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Om inte annat så framgick det viktigaste budskapet; du hade en kickass-helg!
:-D

söndag, september 03, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home