söndag, september 03, 2006

I väntan på 21-filmen.

Ibland har man lite tid över. Då kan man ägna sig åt sysslor som kanske inte verkar så himla viktiga, men som ändå fångar ens uppmärksamhet. Just nu är en sådan stund.

Jag sitter och försöker komma på roliga ord med ännu roligare synonymer. Till min hjälp har jag den här.

Här är några exempel på ord och uttryck jag genast ska börja använda dagligen:

På pickalurven = full
Exkrementer = bajs
Elektronhjärna = dator
Undervisningsanstalt = skola

Hej då!

2 Comments:

Anonymous Anonym menar...

På pickalurven? Ja men då är jag med.

söndag, september 03, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Här får du ett till som jag snappade upp på kräftskivan i lördags...."Sushuvad" = salongsberusad

måndag, september 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home