torsdag, maj 10, 2007

Håll för ögonen lite nu, mamma.

Alltså, jag har inte fattat det här med tider. Folk bokar upp sig på allt möjligt och har stenkoll på hur livet kommer att se ut i flera månader framöver. Det är tandläkare hit och körskola dit och det handlar om 12.15-13.55 om minst hundra dagar och inte då! Jag ska ju gå på spikpistolsutställning då! Fredrik har till och med ett städschema och ett träningsschema. Imorgon ska han förmodligen putsa toalettringen och dammtorka trösklarna innan solen går upp och efter det köra axlar, för igår var det rygg på schemat.

För fan, framförhållning är för mesar!

Allt löser sig ju ändå till slut.

5 Comments:

Blogger Björnen menar...

Word up! som man skulle sagt om man var en tuff hip-hop:are.

torsdag, maj 10, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Du har en skön style grabben!
Men ibland krävs det lite mesar i omgivningen som vänligt påpekar vikten av att ha pass när man skall åka utomlands eller att länstrafiken inte tar hänsyn till att man behöver mer tid när man har gått från snörfria skor till sådana med snören.

torsdag, maj 10, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Och när du skriver att jag inte får titta... då tittar jag förstås och suckar djupt!!! Det är inte fel med lite framförhållning, det hävdar jag. Men samtidigt försöker jag leva mer SLOW och efterlikna dig på vissa punkter. Det går ibland bra, ibland mindre bra.

torsdag, maj 10, 2007  
Blogger Ninde menar...

Visst måste man ha lite koll på tider och sånt. Men ibland blir jag lite fundersam. Känns som så många vänner m å s t e bokas två månader i förväg. Få är sådär spontana längre..

fredag, maj 11, 2007  
Blogger Rollx menar...

Anses det inte lite "fint" att vara väldigt upptagen. Även fast många av de ärenden man skall utföra är egentligen rena struntsaker.

Lite framförhållning bör man väl ha. Jag är sk-t dålig på att planera. Mycket man gör blir plötsliga infall.

fredag, maj 11, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home