onsdag, maj 02, 2007

Syskonkärlek


8 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Åh, vad fina!

onsdag, maj 02, 2007  
Blogger Ninde menar...

Ja, vad idylliskt det ser ut. Typ skolavslutning tider... :)

onsdag, maj 02, 2007  
Blogger S menar...

Ni är så fina. Och omgivningen är mer än perfekt.

onsdag, maj 02, 2007  
Blogger Lisa menar...

Men hallå, spättan!!! Du måste för bövelen förminska orginalbilden!!! När man klickar på bilden blir vi så stora så man typ ser alla porer i ansiktet på oss!!! Jag har panik!!! Gör det snabbt, för nu har jag dessutom tipsat varenda bloggläsare om att klicka på bildjävulen!!! GAAAAAAAHH!!!

onsdag, maj 02, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Ida, Ninde och Sandra: Ni är också fina som tycker så snällt om oss.

Lisa: Hur gör man det då?! Jag hade svagt G i datorkunskap och att förminska bilder är way out of my league. Min lösning är att säga till folk att inte klicka på oss alternativt att inse att alla har porer i ansiktet.

onsdag, maj 02, 2007  
Blogger Peppe menar...

Gud vad söta ni är. Nu vill jag också ha en bror.

torsdag, maj 03, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Oh. ni ar sa fina! ar det nan som har sagt till dig att du ar valdigt lik Angel i Buffy? For det ar du...

fredag, maj 04, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Peppe: Jag förstår dig. Bröder är över lag bra och väldigt snälla. Sägs det.

Linn: Mamma brukar säga att jag är en ängel, men förmodligen syftar hon inte på någon från Buffy. Så svaret är nej. Vem är det?

fredag, maj 04, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home