måndag, maj 07, 2007

Pottfrisyr

Semestern i Småland/Skåne är slut för den här gången och jag är tillbaka i Stockholm igen. Det känns faktiskt väldigt bra, även om jag hade skitroligt där nere. Hela tiden. Men elva dagar är a whole lot of waiting när man är otålig.

Avslutade vistelsen med en god hotellfrukost och Mattias bjöd på helgens största skratt när han citerade vår gamla klasskompis Olof, från fjärde klass:

"Jag trivs jäkligt bra i den här frisyren. Jag kommer nog faktiskt aldrig att byta..."

Särskilt kul blir det om man känner till det faktum att Olof kunde stoltsera med historiens mest perfekta pottfrilla och såg ut ungefär såhär:
















(Olof ser idag ut som en helt normal människa.)

6 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Oj. det där måste vara den pottigaste pottfrillan som nånsin klippts.

måndag, maj 07, 2007  
Blogger Lisa menar...

Förlåt mig så himla mycket, men MOHOAHAHAHAHA!!! Det var det festligaste jag har sett på länge.

måndag, maj 07, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Fast Olof var sötare. Så det så!

måndag, maj 07, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Undibundi: Nej, Olof hade en ännu bättre. Helt sjukt pottig.

Lisa: Ja, man blir glad av pottfrillor.

Mor Lena: Utan tvekan. Olof är med största sannolikhet trevligare också.

tisdag, maj 08, 2007  
Blogger Johanna menar...

hahahahahhahahahhaha

*vrider mig i kramper*

torsdag, maj 10, 2007  
Anonymous Anonym menar...

I will not approve on it. I assume warm-hearted post. Specially the title-deed attracted me to study the unscathed story.

lördag, januari 16, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home