onsdag, september 12, 2007

Topp 3.

Idag är det höst och jag ska jobba natt och har väldigt tråkigt. Har man väldigt tråkigt kan man alltid skriva listor. Att lista saker är kul.

Därför listar jag lite nu, okej?

Topp 3 - saker som folk tänkte på förr i tiden:

1. Gud
2. Familjen
3. Arbetet

Topp 3 - saker som folk tänker på nu för tiden:

1. Hot av olika slag (typ, klimathot och terrorhot mest)
2. Crocs aka Foppa-tofflor
3. GI-metoden

Topp 3 - saker som folk skulle kunna tänka på istället:

1. Familjen
2. Kärlek
3. Livet FÖRE döden

Topp 3 - saker som jag tänker på ofta:

1. Pengar (eller snarare avsaknad av pengar)
2. Min tjej
3. Cocktailpartyn med goda tilltugg

Nu ska jag gå och laga mat och titta på damfotbolls-VM med mormor.

Hej då!

1 Comments:

Blogger Peppe menar...

Du är klok, men rolig, du Lillis.

torsdag, september 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home