tisdag, oktober 02, 2007

Dagens I-landsproblem.

Ånej! Nu har min dator börjat spara alla gamla förkortningar från bloggers spamfilter. När jag ska skriva inlägg i någons blogg och intyga att jag inte är spam ploppar det upp femtontusen olika förslag på obegripliga bokstavskombinationer.

Jag ger er några exempel: cgwuvh, oagjx, knuhla (hihihih!), ogfhjskuwv.

Är inte själva syftet med ett sånt där "datorminne" att man ska spara tid?

Reflektion: Det gör man inte. Det tar skitalång tid att hitta rätt precis rätt förkortning i den där listan.

2 Comments:

Blogger Peppe menar...

knuhla?

Internet sparar inte tid, tvärtom.

tisdag, oktober 02, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Okej då, jag vet att det stavas utan H och med dubbla L. Men jag var trött!

fredag, oktober 05, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home