tisdag, oktober 30, 2007

Pimp my blogg.

När jag startade min blogg förra sommaren tyckte jag att den var jättefin. Jag har aldrig varit något tekniskt under så när jag (givetvis med hjälp av syster Lisa) helt plötsligt hade lyckats publicera både en bild på mig själv och några rosa blommor längst upp på sidan var jag mer än nöjd med min layout.

Nu verkar dock tiden ha hunnit ikapp mig och min kära blogg.

Efter att ha studerat och läst andra bloggar tvingas jag konstatera att Lill-Krizan tänker högt mycket väl kan tilldelas årets pris i kategorin "Nätets fulaste blogg". Det känns varken smickrande eller kul. Bara pinsamt.

Därför bjuder jag nu in till allmän brainstorming! Jag uppmanar er att raka era huvuden, ta på er glasögon med markerade bågar, skaffa en liten tuss hakskägg och tycka till!

Nå, vad saknar du här inne?

4 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Det är himla fint med bilder, som Lisas ungefär. Fast hon är ju så himla duktig på det så det är dumt att jämföra med det. Men foton lyfter!

tisdag, oktober 30, 2007  
Blogger Åsa menar...

Ja, varför inte en dagens outfit eller nåt;)Det vore något för oss halvgamla bloggtanter att titta på...

tisdag, oktober 30, 2007  
Blogger Lisa menar...

Din blogg är inte ful. Den är fin. Men om du vill ändra tycker jag att det här är snyggt, att ha en stor bild överst med titeln i:
http://bokfreak.wordpress.com/

onsdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jag tycker att din blogg är bland de finaste!

onsdag, oktober 31, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home