måndag, september 04, 2006

Förstår ni varför nu?



Den riktiga Tybbe Däla. Till höger alltså.

13 Comments:

Blogger Lisa menar...

MOAHAHAHAHA!!! Jag skrattar ihjäl mig. Vilket väl i och för sig betyder att jag också riskerar att bli bankad skiten ur. Med en rostig sked. Typiskt.

tisdag, september 05, 2006  
Blogger A. menar...

Ewokerna... coolast på film genom tiderna... :-)

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Oooohh, en Ewok! Åh vilka flashbacks jag får nu. Vilken underbar film... Fast jag tyckte den var skitläskig också. Jäklar, undrar om man kan få tag på den någonstans.

tisdag, september 05, 2006  
Blogger A. menar...

ida: Om den går att få tag på? Alla Star Wars filmerna släpptes ju igen för bara nått år sen typ...

Var det ironi så är det för sent för att jag ska fatta :-)

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Bra bild på dig till vänster. ;)

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

a: Ojdå. Näe, men vänta lite nu här.. Ewokerna, det är Star Wars alltså. Jag tänker på en annan film. Om några barn som blev tillfångatagna av ett monster och så fanns det såna här söta små "björnar" också. Fan, jag måste ta reda på vad den heter annars kommer jag inte kunna somna ikväll...

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag kommer alltså inte att kunna sova inatt.

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym menar...

http://www.imdb.com/title/tt0087225/

Tack gode gud för det.

tisdag, september 05, 2006  
Blogger A. menar...

Ida: Hmm... Vi har visst rätt båda två. Ser att det är George Lucas som gjort den också. Kankse en spin-off från Star Wars?

http://www.imdb.com/title/tt0086190/

onsdag, september 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Ja, jag tror det är så faktiskt. Minns att min dagmamma hade den som band+bok. Alltså en sån där man lyssnade på kassettband samtidigt som man bläddrade i en bok "Nu är det dags att vända på bandet". Sen när jag var lite äldre såg jag den på tv, eller film, också.
Och hade jag varit lite mer insatt i Star Trek hade jag förstås vetat att det hade med det att göra, men det är jag inte :)

onsdag, september 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag insåg precis att jag är det enda syskonet Bjärbo som är kvar på hemmaplan. Och med lite slutledningsförmåga tog det inte särskilt lång tid innan jag insåg att Tybbe inte kommer orka bemöda sig med att åka ända till Stockholm för att leta upp någon att banka skiten ur. Nej nej.. han kommer att ta MIG! Ve och fasa. May the force be with me. Snälla!

onsdag, september 06, 2006  
Blogger A. menar...

Ida: Inte Star Trek!!!! Star Wars och inte riktigt lika hög nördfaktor. Hoppas jag...

Du vet, prinsessan Leia, Luke Skywalker, Han Solo, Darth Wader och killarna... :-)

Kommer ihåg bandböckerna. Min favorit var Robin Hood...

onsdag, september 06, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Haha, förlåt. Ja du ser vilken koll jag har.. Fast de du nämnde känner jag ju igen.

Min favvo var troligtvis My little pony eller Bumbibjörnarna.

onsdag, september 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home